hazryn69

Friday, June 23, 2006

LAMANYA CUTI...

Hehehehehe....
Lamanya aku cuti ber'blog'. Mulanya ingatkan 2 minggu jerk. Terlajak sebulan lak. Penat balik KB x ilang lagi. Penat la dok ngadap pc ni. Mcm mana la hubby aku leh dok terlekat dpn pc ni dr ptg sampai ke mlm? Heran betul aku. Bukannya buat keje sekolah, asyik men'download' anime jer kejenya. Dah minat dia, tak leh nak kata ape la. Aku? Tukang buatkan air dia je la. Sesekali layan gak tgk Naruto, Bleach, Slam Dunk, etc... ngan dia. Ala...tukang teman jerk. Bagi gelik2 jerk... wakakakaka..

Semalam Tynie sms aku, dia on the way ke IJN ngan sis dia. Ayah dia operation ari ni. x dpt balas sms dia coz credit dah due. Lom top-up lg. Semoga ayah dia selamat menjalani operation tuh.

Ari ni hubby aku ada camping kat skul dia. 3 ari lak tuh. Maknanya, weekend ni aku dok umah je la. x dpt jejln la nampaknya. Nasib baik dia tak tido skul, kalu tak kesian aku. Heheheheheh....

Pagi td cikgu sebelah umah mintak tolong anta dia pi skul coz dia cuti 'tumpah darah'. Dia tak brp berani nak drive sendiri. Aku? hehehehe...mintak maaf la... dah lama tak drive since accident aritu. Bawak keta pun just panaskan enjin, then round satu lorong, pastu parking balik. Apa la.... badan jer besor tapi ati kecik... Apa nak buat, fobia daaaaa..... Kena mandi bunga la nampaknya. Betul...aku memang rasa tak confident nak drive dah. Dok sebelah hubby masa dia drive pun aku dah cemas jerk. Asyik 'tekan brek' sendiri jerk. Naik cramp kaki aku, ngalahkan driver. Entahlah.. ada ke cara nak ilangkan rasa gementar tuh ha? Nanti aku try cari. Mana la tau, lepas ni ngalahkan Schumacher lak bawak keta. Heheheheh... ada hati lak tuh... piiirraaaahhhh....

Mmmm...dah hampir 2 bln aku nganggur. Lom dpt panggilan mana2 lagi ni. Risau gak ni. Maybe lom rejeki lagi kot. Rasa mcm dah bosan lak dok umah, makan tido jerk. Tapi best gak, tak penat otak pk pasal keje. Sabor.... Chiayookkkk....

Wokeh la....stop dulu, nanti sambung balik. Bile? Entah! heheheheh...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home