hazryn69

Wednesday, May 24, 2006

CERITA AKU, KAU & DIA

"Apa? Mengapa? Kenapa? Bagaimana? Siapa?"

Aduh! Pening aku. Banyak betul soalan nya.

"Entah lah. Mana aku tau. Kau tanya la sendiri. Aku malas nak amik tau pasal hal orang lain. Nanti tak pasal2 aku plak yg kena balik. Kau bukan tak tau. Zaman la ni semuanya cash on delivery. Apa kita cakap pasai org lain, sat jer kena kat kita balik. Tak nak aku."

"Weh! Jgn la mcm ni... aku nak tau gak. Apa citer nyer?"

"Aaahhhh!!!! Cuba la jgn kaco minda aku ni. Byk bende lain yg lebih berpaedah aku nak pk kan. Jgn nak menyemakkan otak aku dgn bende2 yg x berpaedah tuh."

"Ok, ok ler. Aku bg ko relak dulu. Nanti ko dah sedia nak cerita kat aku, cpt2 panggil aku tau. X baik tau simpan sensorg. Aku kan kawan baik ko. Ape2 kongsi la babe. Ok? Aku balik bilik aku dulu. Slamat malam."

"Slamat mlm."

Hmmmmmmmmmmmm... Apa saje la budak ni. Ada jer nak menyibuk. Bz body betul, ngalahkan Joyah lak. Tp aku nak cerita ke kat dia? Kalu aku citer, apa agaknya reaksi dia? Dia boleh terima ker mcm mana aku boleh terima? Kalau aku tak citer, mesti dia akan desak gak. Bukan sehari dua aku kenal dia. Sejak sekolah tadika lagi. Dia la sahabat yg paling rapat, paling memahami, paling kepoh gak.... Entah lah. Bende2 mcm ni kekadang kite bukan leh sgt nak kongsi ngan org lain. Terlalu sensitif. Tak semua org boleh terima dgn terbuka. Aku? Alhamdulillah, aku masih waras, masih boleh terima hakikat, masih boleh membezakan mana yg baik dgn yg buruk walaupun keterbukaan pikiran ku boleh tahan gak. Aduh! makin pusing kepala aku. Ape aje la yg aku mengarut ni. Td kata tak nak pk. La ni dok pikiaq plak. Aaaahhhhh......


....release tension sat.... layan Bleach dulu la sat. Kang si Joyah tu kaco lagik, potong stim jerk.












Huarrrgggghhh... Ngantuk la plak. Dah kul 1pg? Patut la ngantuk benor. Layan Bleach sampai 5 episod, mana tak ngantuk. Dlm gelap lak tu, lagi la cpt ngantuk. Si Joyah tuh dah tido kot. Biar lah persoalan dia tu tergantung buat arini. Esok lusa tgk la mcm mana nanti. Aku nak tido ler. Esok nak keje, kalu x keje mau aku layan lg Bleach tuh. Dah berpuluh kali ulang pun, masih x jelak. Bukan ape, nak memahami kerekter ngan jln citer nyer. Sarikata laju sgt, x dan nak baca. Heehehehehe... Wokeh lah. Den nak melolapkan mato den. Jumpa lagi esok pagi.

Bersambung..........................

0 Comments:

Post a Comment

<< Home